14 december


Summering i bilder av min senaste vecka.

Förra fredagen åt jag pizza med mamma och mormor sen julhandlade vi. Spelade spel hos Maja och drack vin. Lördag släkttmiddag. Söndag låg i sängen hela dagen och kollade serier. Annars har jag tränat, gått i skolan, fikat x2 och varit med Frida mesta dels. I fredags åkte vi hem till Fällfors och sparkade, åt god mat och såg filmer. Lördag var vi barnvakt till Holly och Hedda. Och igår åt jag på Subway med Frida sen for jag och kollade på mina kusiners konståkningsshow. Hann med en liten träff med Maja och Emma senare på kvällen också. Idag går jag skola till fyra sen ska jag på Olles med Isabell. Ha en bra måndag allihopa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0