7 januari

För 19 år sedan föddes denna underbara och fina människa. Kunde inte vara gladare att kalla just dig min bästavän. För du är den finaste, starkaste, mest godhjärtade och underbara person som finns och som kommer att finnas. Kommer aldrig kunna tacka dig nog mycket för alla skratt och fina minnen jag fått dela med dig. Du har kämpat så hårt och det finns ingen som är så stolt som jag att du klarat dig igenom detta. Vill tacka dig för alla kloka ord och kommentarer du sagt, alla gånger jag varit ledsen och alla gånger du stöttat mig. Vill även tacka Maria och Charlie som skapat denna underbara människa och gett dig ett liv. Grattis på din dag min bästavän! Älskar dig runt månen och tillbaka. Du är bäst. PS. sluta aldrig kämpa ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0